Klacht: Meerdere keren fout gegaan

Irmavz op 20 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week. Eerst niet geweest had hier speciaal voor vrij genomen. Om 21.00h gaat de track en tracé over dat het de dag er na geleverd zou worden. Ik was aan t werk ‘s avonds geen brief in de bus maar pakket was wel afgeleverd. Na tientallen e-mails en bellen krijgen we te horen het ligt bij de buren. Zou wel fijn zijn om te weten welke? Dus nog steeds geen pakket. Afgelopen donderdag zou er een pakket geleverd worden. Dit is dus wel geleverd maar gewoon voor de voordeur gegooid. Open en bloot. Het Nederlandse weer zat lekker mee dus pakket was heerlijk nat. Weer gemaild met DHL maar krijg een of ander slap excuus en dat ze t intern op gaan lossen. Goh heb ik nog niet vaker gehoord. Als ik wilde weten wat ze er intern aan gaan doen dan moet ik de verzender mailen en die moet het dan weer aan mij doorgeven. Met andere woorden ik word. Aan t kastje naar de muur gestuurd voor de zoveelste keer en nu officieel klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Als ik daadwerkelijk op papier zie dat er actie is ondernomen en wat de consequenties zijn voor de bezorger die hier pakketjes in mijn vuilnisbak stopt ergens afleverde maar nergens noteert waar en mijn pakket voor het grijpen voor op de stoep neer zet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat een chauffeur uw pakket zo in de regen laat liggen. Wanneer u een klacht indient wordt dit doorgegeven en zal dit verder met de chauffeur opgepakt worden. Wellicht kan u begrijpen dat we u niet kunnen laten weten wat de consequenties voor de chauffeur zijn i.v.m. privacy. We zullen dit intern verder oppakken, daar kan u van op aan, maar kan u er helaas geen terugkoppeling op geven. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 mei 2019 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat een chauffeur uw pakket zo in de regen laat liggen. Wanneer u een klacht indient wordt dit doorgegeven en zal dit verder met de chauffeur opgepakt worden. Wellicht kan u begrijpen dat we u niet kunnen laten weten wat de consequenties voor de chauffeur zijn i.v.m. privacy. We zullen dit intern verder oppakken, daar kan u van op aan, maar kan u er helaas geen terugkoppeling op geven.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Irmavz

Heeft op 20 mei 2019 om 11:50 geantwoord

Ik vraag niet om namen maar wel om bewijs dat er daadwerkelijk wat met mijn klachten word gedaan. Aangezien de service er steeds slechter op word. En er naar meerdere klachten nog steeds niets veranderd is

Alle klachten die gemeld zijn door