Mijn Klacht:
Vorige week. Eerst niet geweest had hier speciaal voor vrij genomen. Om 21.00h gaat de track en tracé over dat het de dag er na geleverd zou worden. Ik was aan t werk ‘s avonds geen brief in de bus maar pakket was wel afgeleverd. Na tientallen e-mails en bellen krijgen we te horen het ligt bij de buren. Zou wel fijn zijn om te weten welke? Dus nog steeds geen pakket. Afgelopen donderdag zou er een pakket geleverd worden. Dit is dus wel geleverd maar gewoon voor de voordeur gegooid. Open en bloot. Het Nederlandse weer zat lekker mee dus pakket was heerlijk nat. Weer gemaild met DHL maar krijg een of ander slap excuus en dat ze t intern op gaan lossen. Goh heb ik nog niet vaker gehoord. Als ik wilde weten wat ze er intern aan gaan doen dan moet ik de verzender mailen en die moet het dan weer aan mij doorgeven. Met andere woorden ik word. Aan t kastje naar de muur gestuurd voor de zoveelste keer en nu officieel klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Als ik daadwerkelijk op papier zie dat er actie is ondernomen en wat de consequenties zijn voor de bezorger die hier pakketjes in mijn vuilnisbak stopt ergens afleverde maar nergens noteert waar en mijn pakket voor het grijpen voor op de stoep neer zet
