Mijn Klacht:
Heb eerst gebeld naar DHL om te vragen hoe lang het duurt een pakketje naar Spanje te sturen.
“binnen één week is geen probleem”. Om een lang verhaal kort te maken, ze hebben er twee weken over gedaan. Het pakketje moest naar een klant die de wereld over reist. Deze is ondertussen vertrokken naar Zuid-Amerika. Dus gevraagd of DHL dit pakketje dan naar Zuid Amerika kan doorsturen. Ze willen dit wel doen maar dan moet er wel extra voor worden betaald. Dit vind ik nog al raar, zeker omdat bij iedereen die ik spreek bij DHL aangeeft dat twee weken levertijd voor Spanje abnormaal is.
Gewenste Oplossing:
Zou het normaal vinden , dat ze het pakketje wat ook nog 5 dagen zoek was. Kosteloos door sturen naar Zuid Amerika.

