Klacht: levering, zogenaamd aan de deur geweest

Crienna op 07 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een bestelling gedaan bij huisdierplezier, daar deze via de site deden aangegeven, dat de levering de zaterdag zou plaats vinden.
De zaterdag niemand gezien van DHL, vervolgens de dinsdag gebeld naar huisdierplezier, die ons deed melden dat ze de woensdag zouden leveren.
weer ervoor gezorgd dat er iemand thuis was, en dan ook nog een telefoonnummer op de deur geplaatst, zodat we er zeker van waren dat het pakket in ontvangst kon worden genomen.
maar weer geen DHL gezien of gehoord.
Dan de donderdag maar weer gebeld naar huisdierplezier waar ons pakket bleef, deze contact gezocht met DHL en nu komt de grap.
DHL beweert aan de deur te zijn geweest, waar is hun briefje, waarom hebben ze dan niet gebeld ???
Wij kunnen ons pakket nu 112 km van ons vandaan gaan ophalen.
Vind dit wel heel erg, vooral dat ze NOOIT aan de deur zijn geweest

Gewenste Oplossing:

Dat DHL ons pakket gewoon netjes komt afleveren, zoals het hoort

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad wel erg vreemd zeg. Ik kijk dan ook graag met u mee naar de zending! Aan de hand van uw adres gegevens kan ik zo direct de zending niet terugvinden. Heeft u voor mij de traceercode van uw pakket? Bij voorbaat dank. Hartelijke groet, Nikki DHL Parcel (Netherlands) B.V. Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Nikki, Helaas geen tracktrace code gehad. Na telefonisch contact te hebben gehad met huisdierplezier, blijkt de zending afgeleverd te zijn in Roosendaal, dit is 112 km bij ons vandaan. Als we niet naar hun hadden gebeld, hadden wij nooit geweten waar ons pakket was en dit dan weer eens slechte naam geeft voor huisdierplezier, wat ze zeker NIET verdienen. Mvg, Carina Verduijn

Bericht van

6 jaren geleden - Beste mevrouw Verduijn, Bedankt voor uw reactie. De track trace-code heeft u van Huisdierplezier ontvangen, als het goed is. Mocht u deze niet kunnen verstrekken, mag ik dan uw huisnummer weten? Deze ontbreekt bij de adresgegevens die u heeft ingevulde toen u hier uw klacht plaatste. Dan kijk ik of ik ze zending op basis van uw adresgegevens kan vinden en zo kan nagaan wat er is gebeurd. Met vriendelijke groet, Harald Webcare DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Ons huisnummer is 24. Heb inmiddels ook al contact gehad met huisdierplezier die ook hiermee bezig zijn, maar volgens hun zegt dhl blijft zeggen dat ze zijn geweest Dan de vraag waarom ligt er dan geen kaartje in de bus zoals t hoort, waarom is er niet gebeld naar het nummer die op de deur was geplakt. Vind dit een heel vreemd en een raar verhaal, omdat wij door huisdierplezier op de hoogte waren gesteld dat ze de woensdag zouden komen en mijn dochter speciaal.deze dag thuis blijft. Vind dit geen gang van zaken van DHL.

DHL

Heeft op 07 juli 2018 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Crienna

Heeft op 09 juli 2018 om 09:03 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Toch vind ik t vreemd, dat als men voor de tweede keer is langs geweest, wij hier niet van op de hoogte zijn gesteld door middels van een brief en dat zij niet naar het opgegeven nummer hebben.gebeld dat was opgeplakt, om door te geven dat het pakket nu afgeleverd wordt op een depot van jullie.
Jammer dat wij als klant dan maar moeten ruiken waar het pakket is gebleven.
Maar al bij al is mijn twijfel heel erg groot, of men wel is langs geweest.
Jammer

Alle klachten die gemeld zijn door