Klacht: Levering van een pakket

columba op 19 september 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een hele tijd in contact te komen met een medewerker die mij precies kan uitleggen wat er met mijn pakket is gebeurd.
volgens DHL hebben ze het geprobeerd te leveren maar ik heb geen kaart gekregen en ben ook niet op andere wijze geïnformeerd.
De website werkt niet, het nummer van DHL Verenigde Staten bestaat en de computer van DHL nederland heeft maar 5 mogelijkheden om iets te vragen.
IK ben behoorlijk pissig en ook woedend dat dit zo maar magen kan.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang en/of zij persoonlijk met mij contact opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, ik kijk graag mee naar uw zending. Ik heb dan echter het traceernummer nodig. Zou u mij deze s.v.p. nog willen doorgeven? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Wendy Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht columba

4 jaren geleden - Beste Wendy, Zoals geschreven is het onmogelijk om te achterhalen waar mijn pakketje nu, waarom het niet is afgeleverd en ik nooit ben geïnformeerd. Als 2 september de datum is dat het bij mij is afgeleverd kan ik 100% zeggen dat dit onmogelijk is; i.v.m. buitenhuise werkzaamheden heeft toen de hele dag mijn voordeur open gestaan. Het bedrijf heeft alles correct verzonden, daar ligt het niet aan, maar het lijkt dat bij DHL e.a. verkeerd loopt. Onderstaand vindt u de link. Met vriendelijke groet, Jos Schleepen http://webtrack.dhlglobalmail.com/?trackingnumberGM555120912001568176

Reactie van de melder van de klacht columba

4 jaren geleden - Verdere informatie! DHL e-commerce:2041410820016720 Bevestiging van de klant: GM555120912001568176 Levering door postaanbieder :LW495922493DE Gewicht: 0,664 lbs Service :DHL Parcel Intl Standaard

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2020 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door columba