Mijn Klacht:
De klachten zijn, zoals bij vele! Pakketjes voor de deur zetten. En ’s avonds niet op komen dagen en zeggen dat ze geweest zijn.
Ik ben het zat, en ik ben niet de enige!
Gewenste Oplossing:
Dat er niet meer bezorgd kan worden DHL. Dat alleen maar nieuwe mensen worden aangenomen en diegene waarvan deze klachten lopen allemaal ontslaan.


