Klacht: Levering pakket

op 02 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit te wachten op een pakketje die gister bezorgd zou worden . Toen kreeg ik de melding eenheid vertraagd , contact gehad en zou vandaag bezorgd worden . Nu weer de zelfde melding . Weer opgebeld en ze zeiden dat het pakket niet is waar het hoort te zijn . Dat was gister ook al zo en dhl doet verder geen moeite om te helpen . Dan zou de verzender een onderzoek moeten laten starten . Alles dicht op zaterdag en dhl wil niet helpen of zorgen dat het pakket vandaag bezorgd word .

Wanneer dhl de moeite doet om het pakket vandaag te laten bezorgen .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 november 2019 om 13:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u de zending nog niet heeft ontvangen en dat het ons vandaag ook niet is gelukt om de zending bij u aan te bieden.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de zending bekeken en normaal gesproken wordt deze fout in 1 werkdag opgelost. Dat zou inderdaad betekenen dat de zending vandaag in bezorging zou gaan.

Aangezien dat niet is gelukt, is het zo dat er een onderzoek opgestart zal moeten worden voor uw zending. Heel vervelend, maar dit kan alleen de verzender doen bij ons.

Zodra u contact met de verzender heeft gehad, zullen wij ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen en de zending bij u aan te bieden. Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht arsenal

10 maanden geleden - Aangezien sony dicht zit en ik het pakket dit weekend dus gewoon niet krijg . Er word ook niets geen moeite gedaan om te proberen het pakket toch bezorgd te krijgen . Raar dat zelfs na contact gehad te hebben gisteren, mijn pakket nog steeds niet bezorgd kan worden . Er kan altijd iets misgaan , maar als ik daar contact voor opneem en gezegd word dat vandaag het pakket geleverd word , en ik krijg weer dezelfde meldig , vind ik dat gewoon schandalig . De eerste keer zou het pakket de aansluiting gemist hebben , en nu is het pakket op de verkeerde plek ????? Lekker tegenstrijdig , maar ja , julie moeten wat alleen jamner van de opzichtige leugens. Fouten worden niet opgelost voor de klant , want voor dhl is de klant niet belangrijk .

Heeft op 02 november 2019 om 13:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal