Klacht: Levering onderdeel auto

F. Vermond op 27 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Vermond, Aangezien ik geen verdere reactie meer van u heb ontvangen ga ik ervan uit dat deze klacht inmiddels voor u is afgehandeld. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag alsnog van u. David

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 27 februari 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over de levering van een versnellingsbak door DHL, die naar het verkeerde filiaal is gestuurd. Ondanks dat het juiste adres was opgegeven, werd het onderdeel niet bij de juiste garage afgeleverd, waardoor de klant zijn auto niet op tijd kon gebruiken. Uiteindelijk is het onderdeel retour gestuurd naar de afzender, ondanks pogingen van het filiaal om de situatie op te lossen.

Mijn Klacht:

Levering van een versnellingsbak naar verkeerd filiaal (garage) en niet de moeite nemen om deze bij de juiste af te leveren drie kilometer verderop.
Er was een adres opgegeven en dit was niet het adres van het filiaal waar DHL aanwezig was. Onderdeel is weer retour naar afzender gegaan terwijl garage er op stond te wachten om dit onderdeel direct in te bouwen en ik mijn auto vandaag weer in gebruik kon nemen. dit filiaal heeft nog contact opgenomen met het andere filiaal om mij op de hoogte en de kans te geven om contact op te nemen met verzender onderdeel, deze heeft ook actie ondernomen, maar mocht niet baten??

Gewenste Oplossing:

Het betreft een werk bus , iedere dag dat deze stil staat kost het mij huur van een vervangende auto die inmiddels al was opgezegd, en ook de kosten van de werkplaats die standby stond om het onderdeel in te bouwen , deze had er tijd voor gereserveerd.
Vergoeding van de extra gemaakte kosten zou in dit geval zeer zeker niet mis staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste meneer Vermond, Uit uw klacht begrijp ik dat de versnellingsbak bij het verkeerde filiaal terecht is gekomen. Dat moet zeer vervelend zijn aangezien u deze hard nodig heeft voor uw werkbus. Ik wil dit erg graag voor u uitzoeken. Daarvoor heb ik wel wat informatie over de zending nodig. Kunt u mij het zendingsnummer en het afleveradres doorgeven welke opgegeven is door de afzender? Op basis van die gegevens kan ik u verder informeren. Ik hoop spoedig de gegevens door te krijgen zodat er snel uitgezocht kan worden waar het mis is gegaan. Met vriendelijke groet, Suzanne

Bericht van

11 jaren geleden - Beste meneer Vermond, Voor zover ik kan zien hebben wij vooralsnog geen verdere reactie van u mogen ontvangen. Is deze klacht inmiddels langs andere weg voor u afgehandeld? Als de klacht nog niet is afgehandeld hoor ik graag nog van u. Met vriendelijke groeten, David

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 maart 2015 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Vermond,

Aangezien ik geen verdere reactie meer van u heb ontvangen ga ik ervan uit dat deze klacht inmiddels voor u is afgehandeld. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag alsnog van u.

David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM