Klacht: Levering

op 08 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DE KLACHT
Na dagen en dagen wachten op mijn pakket was er goed nieuws , hij is terecht en Hij werd vandaag bezorgd . Kijk ik net op track en trace staat er wij hebben u gemist . Wat is dat nou weer voor gedoe ?? De chaufeur is niet eens langsgeweest. Wij zijn thuis en wachten bij het raam tot eindelijk mijn pakket zou komen . Nu moet ik weer wachten ??? . Kom op dhl ik heb nu al lang genoeg gewacht en een hoop hinder onder vonden . Dat de chauffeur geen zin heeft betekend niet dat ik de dupe weer moet zijn . Zorg nou eens voor 1 keer dat het pakket geleverd word

JVGL05949656149882

Gewenste Oplossing:

DE OPLOSSING
De chauffeur het pakketje laten afleveren zoals het hoord . Laat de chauffeur maar terug komen . Ik wacht al lang op het pakketje . Dat kan toch niet dat de chauffeur gewoon geen zin heeft ofzo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2019 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat u na lang wachten op uw pakket een onterechte niet thuis melding hebt gekregen. Wat ontzettend vervelend.

Ik heb een klacht voor u doorgezet naar het depot zodat het besproken kan worden met de chauffeur. Ik ga er vanuit dat de volgende levering goed gaat.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kayley
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door arsenal