Klacht: Levensgevaarlijk rijgedrag

[email protected] op 03 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij herhaling scheurt een DHL bezorgbusje door onze 30 km staat tegen het eenrichting verkeer in. Dit is levensgevaarlijk omdat hier ook is als het mooi weer is kinderen buitenspelen. Ik heb al eens eerder bij DHL een online klacht hierover ingediend maar daarop geen enkele reactie ontvangen. Het betreft de Trompstraat in Apeldoorn.

Gewenste Oplossing:

Dat betreffende chauffeurs hierop worden aangesproken en dit dus niet meer gebeurd!

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag Jan Willem De Visser, Hartelijk bedankt voor uw bericht over de verkeersovertreding gemaakt door een chauffeur. Om de bewuste chauffeur te traceren en aan te spreken, wil ik graag een kentekennummer weten of een adres, met dag en tijdstip, waar een pakket is geleverd door de bewuste chauffeur. We pakken uw klacht meteen op, zodra de informatie binnenkomt. Alvast bedankt en een fijne middag gewenst. Met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Vandaag 2 aug. 13.50 uur Trompstraat in Apeldoorn. Kenteken heb ik niet kunnen opmerken omdat de bus keihard voorbij reed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 augustus 2023 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Jan Willem,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie.
Helaas niet genoeg om de klacht in behandeling te kunnen nemen.

In deze regio rijden meerdere chauffeurs en kunnen we alleen met een kenteken of een afleveradres( het pakketnummer, is gekoppeld aan een chauffeur) de klacht indienen om de juiste chauffeur aan te spreken.

Mocht u nog deze informatie kunnen delen, is dat ook door te geven via onze live chat of telefonie afdeling. https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

[email protected]

Heeft op 03 augustus 2023 om 16:14 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Vanmiddag was het weer raak om 16.10 uur. Gelukkig nu wel het kenteken kunnen noteren. VNL-21-V

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]