Klacht: LEUGENS OVER NIEMAND THUIS

Agatha Mietjens op 17 augustus 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf 14:00 uur tot 21:30 zitten wachten op aflevering pakket.Krijg net een mail dat het pakket niet bezorgd kon worden omdat er niemand thuis was.De bel werkt perfect.Hier wordt ik zo boos om,zeg gewoon dat door omstandigheden het pakket op een andere dag bezorgd wordt e vertel geen LEUGENS!!!

MET EEN EXCUUS EN VOORTAAN GEWOON EERLIJK ZIJN.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat een vreemde melding inderdaad, wanneer u aangeeft juist aanwezig te zijn geweest. Wat er exact mis kan zijn gegaan durf ik niet te zeggen, maar zoek ik graag verder voor u uit! Heeft u voor mij uw postcode huisnummer en de track en trace code van de zending zodat ik met u mee kan kijken? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki E-care DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Agatha Mietjens

8 maanden geleden - Track and trad codejjd00009604268395006087

Reactie van de melder van de klacht Agatha Mietjens

8 maanden geleden - Mijn postcode is 3072 NS en het traceernr. is JJD00009604268395006087

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemiddag Agatha Mietjens, Bedankt voor het doorgeven van de zendingsnummers en postcode. Helaas kan ik deze niet traceren in ons systeem. Is het mogelijk dat de zendingsnummerss niet correct zijn? Dit kijk ik graag na , zodra u ook uw huisnummer door geeft. Met alleen een postcode is geen pakket te vinden in ons systeem. Alvast bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 17 augustus 2023 om 10:23 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Klantenservice’.

Senna
DHL Parcel E-care