Mijn Klacht:
Deze klacht heb ik al eens telefonisch besproken met een medewerker van DHL, maar nooit enige terugkoppeling gehad, vandaar nu dan maar via deze site, want blijkbaar vind DHL het dood normaal hoe de bezorgers met pakketten van de klant omspringt, en het blijft maar doorgaan met het niet thuis afleveren.
Wij zouden gemiddeld zo’n 2 keer per week een postpakket via DHL, moeten ontvangen volgens de verkoper waarvan er bijna nooit een pakket door DHL thuis wordt afgeleverd.
Wij zijn z.g.n. niet thuis is de mededeling en bij de details van levering, staat 2 x op dezelfde tijd vermeld en dat terwijl er elke dag 2 mensen thuis aanwezig zijn, zelfs bij de avond bezorging is dit het geval.
Het is begonnen op het moment dat ik de een pakket buiten in regen vond en dat terwijl 3 meter verder een overkapping aanwezig is.
Ik sprak de bezorger hierop aan en deze hield een warrig verhaal waar niets van klopt.
Ook meldde de bezorger dat als ik hier een klacht over zou indienen hij er voor zou zorgen dat er geen pakketten meer thuis werden bezorgd.
Blijkbaar heeft deze bezorger woord gehouden van zijn chantage en ontvangen wij geen pakketten meer thuis met de mededeling NIET THUIS en kunnen wij de pakketten elders ophalen, en terwijl ik deze klacht aan het schijven ben ontvang wederom een mail van DHL dat ik het pakket elders kan ophalen omdat ik z.g.n. niet thuis was.
Ik zal dan ook de leveranciers van de div. pakketten informeren over de zeer slechte kwaliteit van aflevering door DHL.
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn pakketten op een normale manier thuis ontvang zonder leugens en Chantage van DHL.
Verder een duidelijk excuses van DHL met de garantie dat dit nooit meer gebeurd.
