Klacht: Leugens en Chantage

advrie op 19 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht heb ik al eens telefonisch besproken met een medewerker van DHL, maar nooit enige terugkoppeling gehad, vandaar nu dan maar via deze site, want blijkbaar vind DHL het dood normaal hoe de bezorgers met pakketten van de klant omspringt, en het blijft maar doorgaan met het niet thuis afleveren.

Wij zouden gemiddeld zo’n 2 keer per week een postpakket via DHL, moeten ontvangen volgens de verkoper waarvan er bijna nooit een pakket door DHL thuis wordt afgeleverd.
Wij zijn z.g.n. niet thuis is de mededeling en bij de details van levering, staat 2 x op dezelfde tijd vermeld en dat terwijl er elke dag 2 mensen thuis aanwezig zijn, zelfs bij de avond bezorging is dit het geval.

Het is begonnen op het moment dat ik de een pakket buiten in regen vond en dat terwijl 3 meter verder een overkapping aanwezig is.
Ik sprak de bezorger hierop aan en deze hield een warrig verhaal waar niets van klopt.
Ook meldde de bezorger dat als ik hier een klacht over zou indienen hij er voor zou zorgen dat er geen pakketten meer thuis werden bezorgd.

Blijkbaar heeft deze bezorger woord gehouden van zijn chantage en ontvangen wij geen pakketten meer thuis met de mededeling NIET THUIS en kunnen wij de pakketten elders ophalen, en terwijl ik deze klacht aan het schijven ben ontvang wederom een mail van DHL dat ik het pakket elders kan ophalen omdat ik z.g.n. niet thuis was.

Ik zal dan ook de leveranciers van de div. pakketten informeren over de zeer slechte kwaliteit van aflevering door DHL.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketten op een normale manier thuis ontvang zonder leugens en Chantage van DHL.
Verder een duidelijk excuses van DHL met de garantie dat dit nooit meer gebeurd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie zeg, dit is uiteraard totaal niet de bedoeling. Ik wil graag deze klacht verder voor u oppakken. Zou u daarom de zendingsnummers van deze pakketten door kunnen geven? Alvast bedankt, Christiaan Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht advrie

3 jaren geleden - Geachte Christiaan Hierbij de laatste 2 zendingsnummers (welke ik nog heb) de vorige nummers zijn telefonisch doorgegeven aan uw collega. 3SBCS06884447 JUN491599949120140925276 met vriendelijke groet A. de Vries

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juli 2021 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het doorgeven van de track en trace codes. Ik zie dat de niet thuis berichten niet steeds door dezelfde bezorger worden gemaakt. Ik kan helaas niet zien waar het dan steeds mis gaat met de bezorgingen en zal dan ook een klacht aanmaken zodat dit word besproken met de bezorgers. Mocht dit dan nog een keer voorkomen, dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ashna
DHL E-care Customer Service

advrie

Heeft op 22 juli 2021 om 17:44 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is totaal geen oplossing , flauwe kul van dhl.

Alle klachten die gemeld zijn door advrie