Geboden Oplossing:
Goedemorgen,
Dank voor uw bericht.
Wat vervelend dat de pakketkluis leeg was, mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat uw zending als afgehaald is geregistreerd, omdat u de kluis had geopend. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de verzender van uw pakket. Zij kunnen voor u een onderzoek bij ons starten, zodat wij voor u kunnen uitzoeken waar uw zending is. Wij mogen helaas enkel op het verzoek van de verzender een onderzoek starten. U heeft een overeenkomst met de verzender en bent een klant van de verzender. U betaalt de producten en de verzendkosten aan de verzender, de verzender draagt daarom verantwoordelijkheid voor het pakket richting u. Voor de bezorging heeft de verzender DHL opdracht gegeven, en een overeenkomst met ons gesloten. Indien er iets mis gaat bij ons, is het aan de verzender om dit met ons op te pakken. Zodoende dat zij uw aanspreekpunt zijn en een oplossing dienen te bieden. Bijvoorbeeld door een onderzoek bij ons op te starten.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annika
DHL eCommerce E-Care.