Klacht: Lege pakket kluis

Alien van Dijk op 21 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond,
Zojuist heb ik een poging gedaan tot het ophalen van mijn bestelling, bij een locker punt. Helaas was de locker leeg toen ik hem opende met de gemailde qr code.
Ik vroeg me af hoe dit kan gebeuren en hoe dit opgelost kan worden?

Het gaat om het volgende pakket:
329900938659901907556347

Vriendelijke groet,
Alien van Dijk

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 maart 2024 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat de pakketkluis leeg was, mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat uw zending als afgehaald is geregistreerd, omdat u de kluis had geopend. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de verzender van uw pakket. Zij kunnen voor u een onderzoek bij ons starten, zodat wij voor u kunnen uitzoeken waar uw zending is. Wij mogen helaas enkel op het verzoek van de verzender een onderzoek starten. U heeft een overeenkomst met de verzender en bent een klant van de verzender. U betaalt de producten en de verzendkosten aan de verzender, de verzender draagt daarom verantwoordelijkheid voor het pakket richting u. Voor de bezorging heeft de verzender DHL opdracht gegeven, en een overeenkomst met ons gesloten. Indien er iets mis gaat bij ons, is het aan de verzender om dit met ons op te pakken. Zodoende dat zij uw aanspreekpunt zijn en een oplossing dienen te bieden. Bijvoorbeeld door een onderzoek bij ons op te starten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Annika
DHL eCommerce E-Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Alien van Dijk