Mijn Klacht:
Ik wacht al voor de zoveelste keer tevergeefs op een bezorger die niet komt opdagen binnen de afgesproken tijd.
Vorige week werd de bezorging dagen vertraagd maar iedere dag ontving ik een bericht met de belofte in grote rode letters: WE KOMEN DINSDAG BIJ JE LANGS. En elke dag opnieuw een loze blofte. Vrijdag, vrijdag kwam een keer iemand.
Vandaag opnieuw gewacht op een nieuwe verzending en niemand gezien.
Gewenste Oplossing:
STOP MET BERICHTEN OVER BEZORGTIJD ALS JULLIE TOCH NIET KOMEN!

