Mijn Klacht:
Beste,
Na het ontvangen van een verkeerd pakket heb ik een formulier ingevuld waarna onderzoek gedaan zou worden waar mijn pakket is. In dit formulier heb ik aangegeven dat ik foto’s heb van het pakket dat daadwerkelijk mij gestuurd is en het ontvangen pakket.
Enkele dagen later ontvang ik een mail waarin staat dat het onderzoek afgerond is en het pakket niet meer gevonden is. De foto’s waren niet opgevraagd, daarnaast was het verkeerd bezorgde pakket nog niet ontvangen door jullie. Uit dit pakket kan de rechtmatige ontvanger zeer waarschijnlijk achterhaald worden.
Dat betreffende foto’s niet opgevraagd worden (en het mis-pakketje nog niet bij jullie was) geeft mij het gevoel dat er een laks onderzoek gedaan wordt, zonder dat er echt gelezen wordt. Lijkt gemakszucht want het kost mij 140eu en DHL maar 4eu. Als de afzender bekend kan worden en een verwisseling plaatsgevonden heeft dan is het te vroeg om onderzoek af te sluiten.
Ik heb toen alsnog foto’s gestuurd maar dan wordt simpelweg gereageerd dat het onderzoek is afgesloten. Wordt dus niks mee gedaan. Nogmaals erg frustrerend. Via de chat kreeg ik te horen dat er geen manier is om hierover intern een klacht in te dienen.
Daarnaast vraag ik me af hoe dit pakket vermist kan raken, al helemaal als er geen verwisseling plaats heeft gevonden. Klinkt voor mij als het corrigeren van een fout of verduistering.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Gewenste Oplossing:
Ik heb het gevoel dat hier sprake is van nalatigheid of erger. Ik zou graag willen:
- Onderzoek weer opstarten; o.a. door contact met de rechtmatige ontvanger van het pakket dat ik binnen heb gekregen.
- Indien het pakket niet boven water komt een vergoeding van wat ik betaald heb, of een goede verklaring waarom dit niet met nalatigheid of erger te maken zou hebben.