Klacht: Klacht over de bezorgster van DHL

MRD Van Essen - Polman op 21 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De dame die bij ons in Naaldwijk bezorgd is echt niet aardig. Ze komt nooit in het tijdsvlak dat ik heb doorgekregen – scant de pakketjes ‘ als bezorgd’ al voordat ze überhaupt in de straat is – zet het pakketje neer zonder aan te bellen- als ze aanbelt, wacht ze niet en loopt ze gelijk weer naar de auto- als je er wat van zegt krijg je een grote mond. Geen idee hoe ze heet. Ze is erg klein van stuk, zit naast een manlijke bestuurder in de auto. Iedereen hier in Naaldwijk heeft het over haar, over hoe erg ze wel niet is. Kunt u hier geen oplossing voor vinden? Krijg de neiging om niets meer via DHL te laten bezorgen.

Andere bezorger.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering van uw pakketten. Heeft u voor mij wellicht de zendingsnummers van pakketten welke de bezorgster heeft bezorgd bij u? Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Op basis van de zendingsnummers kan ik een klacht hierover doorzetten. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht MRD Van Essen - Polman

7 maanden geleden - 3SBCS23271182

DHL

Heeft op 21 juli 2023 om 09:00 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw klacht over deze zending en bezorgster doorgestuurd naar de leidinggevende van het depot. De leidinggevende van het depot zal dit in bespreking nemen met de bezorgster om dit soort ongemak in de toekomst te voorkomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mitchel
DHL Parcel E-Care