Klacht: Klacht over bezorging Selectvrachty

Taylor op 25 januari 2013 over DHL in de categorie klachtmelden, Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld en heb als bezorgadres, mijn kantooradres opgegeven, want daat zitten mijn collega en ik van 07.00 uur tot 19.00 uur, dus altijd iemand aanwezig. Via track en trace kom ik erachter dat mijn pakje op 22/1 is aangeboden( ik heb niemand gezien), op 23/1 is aangeboden.(weer niemand gezien) ook geen berichtje in de brievenbus, zoals op de site staat aangegeven.Op 24/1 contact gehad met Selektvracht. Zij gaven mij het tel.nr van het depot, omdat mijn pakje op 24/1 tussen 17.00 uur en 21.00 uur afgeleverd zou worden. Van 14.00 uur tot 17.00 uur heb ik iedere 5 minuten geprobeerd dit depot telefonisch te pakken te krijgen. De telefoon werd niet opgenomen. Toen ik om 19.00 uur het pand verliet was er nog steeds geen pakje geleverd. Op het hek heb ik toen ee A4tje vastgemaakt met mijn telefoonummer, het nr. van het pakje en het verzoek om mijn pakje tijdens kantooruren af te leveren. Uiteraard ben ik niet gebeld en op de site staat weer dat mijn pakje is aangeboden en dat ik weer niet thuis was, waarna mijn pakje nu terug gaat naar het sorteercentrum. Ik vind het niet van enig inzicht getuigen dat als je 3 x voor een dicht hek komt te staan, het niet in je opkomt om het misschien op een ander tijdstip te proberen.

als mijn pakje alsnog tijdens kantooruren (dus niet in het weekend) bezorgd gaat worden en iemand mij daarover gaat bellen

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we de klant geadvideerd om contact op te nemen met de afzender, wanneer hij / zij het pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij over dergelijke zaken contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht. Selektvracht B.V. Webcare Team

DHL

Heeft op 06 februari 2013 om 11:05 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we de klant aangereden om contact op te nemen met de afzender, wanneer hij / zij het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Met alle opdrachtgevers heeft Selektvracht de overeenkomst dat zij hierover contact opnemen met de zakelijke klantenservice bij Selektvracht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door