Klacht: Klacht bezorger

Angelika van Horck op 23 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij deze wil ik een klacht indienen over bezorger in postcode gebied 5921 te Blerick!
De hele straat ergerd zich aan gedrag van bezorger: bij bezorging gooit hij pakket nog net niet naar binnen als je de deur opend. Als pakket bij buren afgeleverd wordt wordt dit niet gemeld….. tevens zeer onvriendelijk! Maar vanmorgen vond ik het toppunt: ik loop op de stoep met mijn hond, kon hem nog net ontwijken…..komt hij over stoep aangescheurd en begint ook nog te schelden tegen mij…. Volgens mij moet hij op de weg rijden en ik op de stoep lopen…. Misschien een curcus klantvriendelijkheid laten volgen!

Bezorger aanspreken op zijn associale gedrag en curcus klantvriendelijkheid laten volgen!
Misschien uitleggen dat in Nederland auto’s op de weg rijden en de stoep voor voetgangers is

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Angelika van Horck

Heeft op 23 juni 2023 om 16:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Klacht schijnbaar niet gelezen! Gaat over gedrag van pakketbezorger!!!!

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemorgen, Zonder verdere informatie kunnen wij de bezorger niet identificeren. Aan de hand van een zendingsnummer of eventueel kentekennummer en datum tijdstip kunnen wij de leidinggevende van het depot op de hoogte brengen, zodat dit in bespreking wordt genomen met de bezorger. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Uw klacht hebben we goed begrepen. Wij vragen bij u het kentekennummer van de koerier op zodat wij kunnen achterhalen om welke koerier dit gaat. Indien u het kentekennummer niet heeft, vragen wij een zendingsnummer op van een pakket welke de koerier heeft bezorgd. Heeft de koerier toevallig bij jou of één van de buren een pakket achter gelaten? Via het zendingsnummer van een geleverd pakket kunnen we de koerier namelijk ook achter halen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 30 juni 2023 om 14:30 geantwoord

Goedendag,

Ik heb deze klacht over het (rij)gedrag van de bezorger meteen voor u doorgezet onder nummer: 19934389. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de chauffeur. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel E-care