Klacht: Kapotte coolbox

op 15 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

September jl. hebben wij onze robuuste Koelbox, KB35 35 liter⁩, naar Duitsland verzonden door DHL. Eenmaal aangekomen bij de geadresseerde bleek de koelbox kapot te zijn, handvatten waren eraf en de deksel was stuk en ingedeukt. Ondanks de goede verpakking, waarvan wij de inpakinstructies via DHL opgevolgd hadden, was de Coolbox niet te repareren. Inmiddels zijn wij 2,5 maand tientallen telefoontjes en mailtjes verder, maar komt DHL nog steeds niet over de brug met een vergoeding, oplossing of erkennen van het probleem. Laat staan een excuses.
Wij voelen ons niet serieus genomen als consument door DHL. Daarnaast is het erg onhandig en onprofessioneel dat wij telkens met een andere medewerker te maken hebben, waardoor we telkens het probleem, de gang van zaken en de huidige status aan moeten geven. Dit werkt voor zowel de verzender als de geadresseerde als frustrerend.

Wij verwachten binnen een maand een afhandeling van dit probleem door de koelbox (twv 450,-) helemaal of voor een groot gedeelte te vergoeden of te laten maken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 november 2019 om 12:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Begrijp ik het goed uit uw verhaal dat er reeds door u een claim is ingediend, maar dit tot nu toe nog geen resultaat heeft gehad? Ik kijk graag met u mee. Heeft u voor mij de track en trace code van uw pakket enof het casenummer van uw lopende claim?

Bij voorbaat dank.

Hartelijke groet,
Nikki
DHL Parcel Webcare

Heeft op 16 november 2019 om 16:44 geantwoord

Bedankt voor uw begrip vanuit DHL. Case number: 08143129// NLParcelClaims.Ecom@dhl.com Case number: 08143129

Alle klachten die gemeld zijn door lizelotte