Klacht: Jullie liegen wederom weer

Noémely op 22 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nou de zoveelste keer dat jullie met gelieg aan komen kakken.pas geleden heb ik nog een klacht in moeten diennen dat jullie mij zogenaamd gemist hebben terwijl een van jullie honden bezorgers niet aanbellen. Vandaag hebben jullie het weer geflikt, ik laat het pakket niet voor niks op zondag bezorgen. Jullie zoeken echt grenzen op en nou ben ik het zat, jullie moeten jullie schamen ik word kotsmisselijk van zulke dingen. Gatver gatver gatver. Zijn jullie wel honderd procent daar boven, met al die luie bezorgers van jullie.

Gewenste Oplossing:

Het is nu de laaste keer ik ben het zat, nu ga ik echt wel echt een compensatie van jullie ontvangen. Want jullie zitten mij gewoon te naaien. Het is na al de 3e keer dat deze onzin gebeurd. Nu ben ik het echt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was en dat dit vaker voorkomt. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Noémely

10 maanden geleden - JUN491599949120182213140

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 november 2022 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Kemp,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Na controle van het zendingsnummer JUN491599949120182213140 is gebleken dat een probleemmelding is gescand. Wat er aan de hand is met uw pakket, kan worden onderzocht bij DHL op verzoek van de afzender van uw pakket.
In dit geval raad ik u aan de afzender te benaderen, zodat zij aktie kunnen ondernemen.

Mijn excuses voor het langer wachten op uw bestelling hierdoor en met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door Noémely