Klacht: In afwachting van Data

LiliL op 19 januari 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al op verschillende manieren contact gezocht met DHL, echter ben ik nog niet in staat geweest contant te hebben op de bot na. Mijn pakket is 13 januari verzonden en staat nu al verschillende dagen in afwachting van data. Ik heb contact opgenomen met de verzender, waar dezelfde melding staat. Gezien de prijs van het pakket en de noodzaak is het van belang dat ik weet wanneer deze aankomt (wat uiterlijk vandaag het moeten zijn). Helaas is DHL niet te bereieken, ik iedereen aan om zijn post te verzenden met postNL daar heb ik nog nooit problemen mee ervaren en indien er probroblemen zijn, zijn ze in ieder geval te bereiken!

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag. Bedankt voor uw bericht. Balen om te lezen dat het pakket vertraging heeft en is afwachting van data is. De meeste pakketten gaan vanzelf verder. Anders is contact met de verzender opnemen inderdaad het beste, goed dat u dit al heeft gedaan. Indien nodig kan de verzender een onderzoek starten bij DHL. Heeft u ook het zendingsnummer voor ons? Dan kijken we met u mee. Met vriendelijke groet, Jim. DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht LiliL

1 jaar geleden - Ja het verzendingsnummer is JVGL06126239001948625900!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 januari 2022 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Zo te zien is uw zending gisteren geleverd. Mijn excuses voor de vertraging. Hopelijk is de zending in goede orde ontvangen.

Heeft u nog vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met ons via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mick
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door LiliL