Klacht: In 1 week 2 bezorgingen foutgelopen

op 11 januari 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerste bezorging was ‘verhinderd’, en wordt blijkbaar terug gestuurd naar de verzender die dit ook vaak onterecht meemaakt. Leverancier geeft aan dat ik de zending geweigerd heb. De tweede bezorging (een ander pakket) heb ik de bezorgdatum op morgen 10-01-2019 gezet. Kom ik vanavond thuis ligt er een kaartje in de bus dat ik niet thuis was en dat dat de bezorging naar een DHL service point gebracht wordt waar ik deze dan op kan halen, terwijl de track tracé aangeeft dat het pakketje morgen bezorgd wordt. Gaat dus niet goed bij DHL. Hele slechte ervaringen en hoor hier in de buurt (vanavond nog) om mij heen dat meerdere personen dergelijke ervaringen hebben. Lakse bezorger in het Gooi blijkbaar. Er wordt ook niet gereageerd op mails. Ik raad leveranciers aan om pakketten voortaan via post.nl te verzenden, iets betrouwbaarder. Als ik voortaan iets bestel ga ik eerst kijken wie de bezorgpartner is. Mocht dit DHL zijn ga ik naar een andere leverancier!

Gewenste Oplossing:

Mijn goederen volgens afspraak (alsnog) geleverd krijgen. Betrouwbare DHL bezorger in deze regio aanstellen, of stoppen met jullie dienstverlening met betrekking tot pakketbezorging via inzet van ZZP-ers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 januari 2019 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer De Rooij,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik alle zendingen bekeken die wij de afgelopen week voor uw adres hebben bezorgd.

Ik zie dat 2 pakketten van Wehkamp niet zijn bezorgd. Deze zijn op 'geweigerd' gezet vanwege annulering. Als u deze bestellingen zelf niet heeft geannuleerd, dan kunt u bij Wehkamp navragen waarom dit is gebeurd. Wij annuleren zelf niets, wij voeren eenvoudigweg de opdracht uit zoals wij die ontvangen.

Uw pakket van Lidl op op 9 januari bij de eerste bezorgpoging in goede orde bij u bezorgd. Hetzelfde geldt voor uw pakket van Onderdelenwinkel.

Voor uw pakket van Score heeft u zelf een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor 10 januari. Het pakket is conform deze afspraak inderdaad op 10 januari door onze bezorger bij u afgeleverd. Als u een kaart heeft ontvangen waarop stond dat u dit pakket moest afhalen bij een servicepunt, dan is dit een vergissing van de bezorger geweest. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Joklacht1