Mijn Klacht:
Pakketje zou tussen 14 en 18 gebracht worden, ik was thuis.
Ik zag ineens het busje voor de deur staan en het pakketje voor de deur liggen. Prima, dacht ik, ga ik dat zo pakken maar wel vreemd dat hij niet aanbelt. Ik ga naar de voordeur, zowel bezorger als pakketje weg en briefje in de bus dat ik niet thuis ben. Aangebeld bij de buren heeft hij ook niet. Ik had het pakketje vandaag nodig. Ik wend mij snel tot de webcare met deze mededeling. Ik had nog de hoop dat ze de bezorger terug zouden sturen, maar nee het pakketje ging naar een servicepunt. Ik gaf aan dat dit niet de gewenste oplossing was aangezien ik het vandaag nodig had en ik gewoon thuis was. Hier werd niet op ingegaan, ik kreeg alleen de mededeling dat ik mijn pakket morgen vanaf 1 uur kan ophalen. Als ik via de klantenservice ook al niet gehoord wordt dan dien ik maar een klacht in.
Gewenste Oplossing:
Geld voor bezorging terug, betaald door de verzender maar ik heb het aan de verzender betaald. Ik wil graag direct naar mijn rekening 5,95 terug.
