Klacht: ik heb mijn pakketje niet op tijd gekregen

Tigran Nadzharian op 06 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op woensdag 4 juli most ik mijn pakketje ontvangen tussen 11:00 en 15:00, op Hoefsteeg 25, 5142NC, Waalwijk
het zendingnummer JVGL0597144500014604
ik was op 4 juli de hele dag thuis maar helaas, heb ik geen pakket gekregen
zelfs het kaartje dat ik niet thuis bent of heb ik mijn pakket gemist.

Vandaag heb ik narr DHL kantoor gebeld om een hulp te krijgen
Mar ik heb geen oplossing gekregen.
DHL zei dat het pakket is bij buren, maar mijn buren hebben ook niks
gekregen.

ik begrijp het dat de bezorger van DHL is helemaal niet gekomen anders zou ik het hebben.

door DHL is niet netjes wat is er gebeurd.
en dat is jullie verantwoordelijk en jullie schuld.

het was belangrijke pakket voor me.

Gewenste Oplossing:

ik wil dat morgen mijn pakket ontvangen.
dit is niet geloofwaardig

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2018 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw buren op nummer 27 geen zending hebben ontvangen. Dat is vreemd. Heeft u toevallig al navraag gedaan bij de andere naaste buren? Mocht dat ook niet het geval zijn, dan kunt u het beste melding hiervan doen bij de verzender van het pakket. Er zal in dat geval namelijk een onderzoek moeten worden opgestart, welke alleen door de verzender van het pakket bij ons kan worden aangevraagd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Tigran Nadzharian

Heeft op 06 juli 2018 om 17:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat is geen oplossing.
Feitelijk heb ik geen pakket
Jullie zijn verantwoordelijk voor dat.

Alle klachten die gemeld zijn door