Mijn Klacht:
De bezorger wou mijn pakketje op het verkeerde adres bezorgen. Er was niemand thuis, dhl briefje achtergelaten. Gelukkig was de bewoner van genoemde adres zo vriendelijk om deze briefje met eigen notitie op in mijn brievenbus in te doen.
Nu moet ik mijn pakket zelf ophalen in Amersfoort. Leuk? Echt niet!
Probeer maar ergens emailadres va dhl te vinden waar je de klacht kan indienen. Morgen dus bellen. Vind ik wel dat de bezorger, ene Pascal slordig was, hij kon 200 meter verder doorrijden, precies aan de andere kant van de plein waar hij was woon ik. En bij het adres waar hij is geweest staat een boord met de straatnaam….niet die goede dus. Foei…
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat DHL genoemde pakket toch zelf bezorgd op mijn adres..en niet van mijn overbuur, Zijn huis nummer is 66-1 en die van mij 66. Het is wel een andere straatnaam.

