Mijn Klacht:
Het gebeurd veel te vaak dat ze zeggen een pakket te zullen leveren, krijg op mijn app dat ze binnen 1 uur bij mij zijn. Vervolgens gebeurd er helemaal niets behalve de gluiperige opmerking dat we elkaar gemist hebben. De waarheid is dat ze te beroerd zijn om langs te komen, dat 3 dagen achter elkaar voor het zelfde pakket. Vervolgens brengen ze het pakket naar een afhaalpunt. Scheelt ze een hoop tijd. WAARDELOOS
Gewenste Oplossing:
Dat ze eerlijk zijn inplaats van die smerige leugens en meer hart. voor de zaak

