Klacht: Helemaal klaar mee

Patrix op 31 maart 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een But dat DHL al week geleden berichtje gehad dat mijn pakketje afgeleverd is, maar heb nooit iets ontvangen word nu van verzender, naar DHL gestuurt en andersom.
Nergens is pakketje.. wel betaald maar niks binnen word er zwaar geirriteerd van dat ik van kastje naar muur word gestuurd.
Vraag me af of een pakketje kan oplossen, blijkbaar wel.
En die chat van DHL gaat ook nergens over, antwoord heb ik geen bal aan.
Al een week elke dag bezig om erachter te komen waar pakketje is gebleven, en dan al helemaal een bericht sturen dat hij is afgeleverd nou ik weet niet waar maar hier nergens, niet bij buren helemaal nergens. Zo klaar met hun

Gewenste Oplossing:

MIjn pakketje of geld terug

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 jaren geleden - Goedemorgen, Dank voor uw bericht. Begrijpelijk dat u uw pakket graag al ontvangen had. Om welk zendingsnummer gaat het precies? Wij kijken dan graag met u mee. Excuses voor het ongemak hoe dan ook. Hartelijke groet, Willem DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Patrix

3 jaren geleden - Goedemorgen, Hey betreft 3SWLT0021691827 DHL heeft bericht gestuurd dat afgeleverd was op mijn adres , maar dat is niet zo niemand weet waar pakketje is, ook alle buren nagevraagd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 maart 2022 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Dank voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat het pakket al een aantal dagen geen scans heeft gehad. De eerder geleverd scan was foutief. Zou u hierover de verzender willen informeren? Deze heeft de zending bij ons in beheer en heeft hiermee het volmacht om bij ons voor u een onderzoek te laten opstarten. Dan mogen wij na toestemming van de afzender kijken waarom het al wat langer duurt met deze zending. Ik kan namelijk de reden waarom uw pakket blijft hangen niet zien.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Willem
DHL Parcel E-care

Patrix

Heeft op 01 april 2022 om 06:30 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik heb al vijf keer contact gehad met de afzender en ze zeggen contact met jullie opgenomen hebben om een onderzoek te starten maar hun geven aan nog niks van jullie te hebben gehoord, evenals ik. Hoop dus dat dat snel gebeurd en het pakketje tevoorschijn komt, het kan natuurlijk niet verdwenen zijn, het vervelendste vind ik dat ik steeds maar heen en weer gestuurd word maar nog steeds mijn betaalde pakketje heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrix