Klacht: Hele avond zitten wachten

Esther van A. op 05 september 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vanavond twee pakjes krijgen. Zou tussen 19.00 uur en 21.30 uur bezorgd worden.
Om 22.18 krijg ik in de app een melding dat de pakketjes bezorgd waren.
Maar wel gek omdat ik thuis was en er geen bezorger aan de deur is geweest.
Ik zou nu wel graag willen weten waar mijn pakketjes zijn.
Het gaat om de volgende track en trace codes:
JVGL06277370001333186080 en JVGL06277370002041457652
Het ging een tijdje goed met de avondbezorging, maar is nu weer hopeloos.
Ik hoop dat dit snel opgehelderd kan worden.
Met vriendelijk groet,
Esther van Adrichem

Gewenste Oplossing:

Wil graag weten waar mijn pakketjes zijn en die ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 september 2023 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de pakketten nog niet terecht zijn. Ik wil u, ondanks dat u wel thuis was, adviseren om voor de zekerheid bij de buren te kijken. Dit komt namelijk wel eens voor.

Ik zou hier anders graag een onderzoek voor opgestart willen hebben zodat wij meer informatie hierover krijgen. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

De verzender zit bij een speciale afdeling met contactpersonen binnen DHL en weten waar en hoe ze dit voor u kunnen oppakken bij ons.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

Esther van A.

Heeft op 05 september 2023 om 11:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Inmiddels zijn mijn pakketten terecht.
Ze bleken door het depot als bezorgd aangegeven.
Vanmorgen stond de bezorger alsnog voor de deur.
Toevallig was ik vandaag thuis.
Ik had de pakketten op avondbezorging gezet omdat ik moest werken. Het is dus heel vervelend als ze alsnog overdag worden bezorgd.
En daarbij heb ik de hele avond zitten wachten.
Ik zou willen dat er rekening gehouden wordt met klanten. Je laat je pakje toch niet voor niets in de avond bezorgen?
Ook vind ik het raar dat het als bezorgd wordt weergegeven door de DHL. Zet dan gewoon in de app dat bezorging niet gelukt is door drukte. Dan weet een klant waar hij aan toe is en kan een nieuwe bezorgafspraak maken.
Ik vind dat de DHL slechte service heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther van A.