Klacht: Gewoon thuis

op 14 mei 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik had een pakkertje besteld van hm , zou zaterdag geleverd worden tussen 11 en 3 express hele middag thuis geweest voor dat pakketje 3 uur nog niks krijg ik een mail van jullie dat jullie geweest zouden zijn om 13.12 uur wij waren met 3e thuis wonen in een appartement waar de bel door heel het appartement klinkt dus knap als niemand dat heeft gehoord dan. Maar ik maak dit vaker mee dat jullie zeggen geweest te zijn maar er geen briefje in de bus ligt en of er ook daadwerkelijk aan de deur is gestaan. Vind dit geen serbice en niet netjes al zovaak voor jullienthuis gebleven en uit eindeljk voor niks. Dan wordt hij uiteindelijk bij een punt afgeleverd met rottijden alleen van 4 tot 9 kan ophalen van maandag tot donderdag ik werk een hele week avond diensten dus moet ik het zelf nou maar weer oplossen wie mijn pakketje op kan halen. Laat niet voor niks wat thuis bezorgen op een bepaade dag jammer dat dat bij mij zovaak mis gaat.

Gewenste Oplossing:

Hoop dat er wat aan gedaan wordt. Vind het heel frustrerend elke keer. Ben nomraal geen zeikerd maar naar zovaak ben ik er wel klaar mee. Zorg dat jullie personeel gewoon der werk doet !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2019 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Volgens mijn gegevens heeft u uw pakket inmiddels afgehaald. Is dat niet het geval of heeft u nog andere vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Demivanwanrooij