Mijn Klacht:
Vorige week fiets voor mijn dochter gekocht, zou dinsdag geleverd worden, na een hele dag op DHL wachten, niks…. zal we druk geweest zijn, dus keek op de tracktrace of de bezorgdag gewijzigd was (22 uur inmiddels), maar nee, bezorger onderweg. Kijk ik om 23 uur nogmaals, staat het pakket als bezorgd om 20.07uur.
Ik volgende daf gebeld met DHL, pakket is afgeleverd op nummer 24, ik woon op 52(!) en was gewoon thuis…
ik naar nummer 24, geen pakket…. na enig speurwerk door de straat pakket gevonden op nummer 20. Op etiket staat gewoon het goede, mijn adres dus..
Hoezo lakse bezorgers ..
Gewenste Oplossing:
Het is al de zoveelste keer dat ik zelf de straat af kan en soms zelfs wijk om een pakketje te gaan zoeken.
Laat DHL eens met een goede compensatiw komen, want die loze “das niet zo handig excuses” ben ik inmiddels wel zat.
