Klacht: Gewoon maar ergens afgeleverd

BiancavdW op 13 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week fiets voor mijn dochter gekocht, zou dinsdag geleverd worden, na een hele dag op DHL wachten, niks…. zal we druk geweest zijn, dus keek op de tracktrace of de bezorgdag gewijzigd was (22 uur inmiddels), maar nee, bezorger onderweg. Kijk ik om 23 uur nogmaals, staat het pakket als bezorgd om 20.07uur.
Ik volgende daf gebeld met DHL, pakket is afgeleverd op nummer 24, ik woon op 52(!) en was gewoon thuis…
ik naar nummer 24, geen pakket…. na enig speurwerk door de straat pakket gevonden op nummer 20. Op etiket staat gewoon het goede, mijn adres dus..
Hoezo lakse bezorgers ..

Gewenste Oplossing:

Het is al de zoveelste keer dat ik zelf de straat af kan en soms zelfs wijk om een pakketje te gaan zoeken.
Laat DHL eens met een goede compensatiw komen, want die loze “das niet zo handig excuses” ben ik inmiddels wel zat.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend vervelend inderdaad. Vooral omdat u gewoon thuis was. Ik durf zo niet te zeggen wat er exact mis is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zal hier dan ook een interne melding van maken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

BiancavdW

Heeft op 13 juli 2018 om 12:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Die oprechte excuses hoor ik elke keer als dhl het weer eens verpest.... doen geloof ik niet meer. Zorg dat de bezorgers een bril krijgen om het etiket goed te lezen en daarbij een cursus op het juiste adres bezorger, met de werking van de bel e.d erbij...

Alle klachten die gemeld zijn door