Klacht: Gevaarlijk rijdgedrag op de Woonwijk

D van de Straat op 02 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,
Vandaag maandag 2 jan 2022 reed een chauffeur van DHL met hoge snelheid bij de winkelcentrum in Molenvliet Woerden. Hij wilde graag omkeren en was mijn zoon van 7 net uit zijn zicht. Ik wilde weten wat hjj ging doen en zei tegen mijn zoon om te wachten en aan de kant te gaan. Hij draaide daarna de auto met hoge snelheid en roekeloos om, en schreeuwde tegen ons, GA NOU MAAR.!! Ik zei : praat normaal. Mijn zoon werd bang. En ging aan de kant. Heel intimiderend riep hij: OPSCHIETEN NOU MAAR En bleef de hele tijd staan aankijken en me te intimideren. GAAT WEL GOED MET JOU ZEKER. IK WACHT TOCH? Ik dreig wel om een klacht in te dienen en dat ik foto ging maken van zijn bus. Hij werd boos, blokkeer mijn fiets pakte zijn telefoon en bleef staan met zijn auto. Ik gaf aan, ik ben niet bang, stap maar uit, je hoeft me niet te intimideren. Toen ik foto ging maken met mn telefoon, reed hij met hoge snelheid weg. Ik heb wel zin foto en kentekennummer van zijn bus.

Misschien is het zijn dag niet, maar zo’n roekeloos rijgedrag en onbeschoft gedrag is niet acceptabel.

Met vriendelijke groet
D. van de Straat

Gewenste Oplossing:

Excuses van de chauffeur en DHLen dat DHL hem goed aanspreekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Dat klinkt als een gevaarlijke situatie in het verkeer en een erg nare ervaring. We gaan er graag verder achteraan. Stuurt u het kentekennummer door? Gaat dit om het volgende adres: Molenvlietbrink 18, 3448 HM Woerden? En wat zijn de uiterlijke kenmerken van de auto en de chauffeur? We zetten graag een klacht door zodat dit serieus besproken gaat worden tussen de manager en de bezorger. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht D van de Straat

1 jaar geleden - Kenteken nummer is VLT 61 V. Ik heb foto van de chauffeur en de bus. Waar moet ik ze naar toe sturen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2023 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de gegevens. De afbeelding van de DHL bus heb ik al van een collega gekregen.

Ik heb deze klacht meteen voor u doorgezet onder nummer: 17345932. U kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden tussen de manager en de bezorger. Ik ga er dan ook van uit dat dit in de toekomst beter gaat.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door D van de Straat