Klacht: Gesloten Servicepoint

klopboormachine op 14 november 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het Servicepoint van DHL hier in het dorp (Bie d’r Ger, Avia tankstation Voerendaal) is open of gesloten wanneer het de Servicepoint vertegenwoordiger uitkomt. Deze klacht is hoor ik van velen hier in het dorp en de Servicepoint vertegenwoordiger is een bekende. Dit is toch absoluut geen goeie vertegenwoordiging van DHL. Verder zit de Servicepoint vertegenwoordiger vaker gewoon beschonken (alcohol) achter de toonbank, en zal daarom wel niet op het werk kunnen of willen verschijnen, dit tot ergernis van degene die een pakketje willen ophalen of verzenden.

Gewenste Oplossing:

Als het servicepoint volgens de aangeschreven openingstijden open is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, U geeft aan dat het Servicepunt Bie d'r Ger regelmatig niet open is binnen hun openingstijden en dat de vertegenwoordig beschonken achter de balie zit. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wilde u een pakket afgeven hier of afhalen? Zo ja, wilt u ons uw traceercode mee sturen? Op welke dagen en tijdstippen was u aanwezig bij dit servicepunt en waren zij gesloten? Op basis hiervan kunnen wij een concrete klacht voor u doorzetten. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Kayley Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht klopboormachine

2 jaren geleden - Het Servicepunt Bie d'r Ger regelmatig niet open, krijg ook van allerhande klachten van omringende vrienden en buurtgenoten. Ik was er vanmorgen om omstreeks 11:00 uur

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Ik heb helaas nog niet voldoende informatie om uw klacht door te zetten naar de juiste afdeling. Gaat het om een zending die u wilde afhalen of brengen? Heeft u de traceercode voor ons? Mocht u eventueel ook nog meerdere voorbeelden hebben, dan ontvangen wij deze ook graag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Eline DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 november 2020 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door klopboormachine