Klacht: Geslagen door bezorger dhl

Dante Riepe op 24 juni 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP donderdag 22-6-2023 om 12.19 werd er bij mijn aangebeld ik ben naar de deur gelopen toen zag ik niemand liep naar buiten zag een witte bus staan liep er naar toe er zat een vrouw naast de bestuurder in en vroeg of hij aangebeld had hij zei ja het pakje ligt achter de motor ik keek en zag niks daar hij uit de bus stapten en naar het pakket toe liep ik vroeg waarom hij niet kon wachten tot ik de deur open deed was het antwoord zijn vrouw kon geen Nederlands daar ik op zij dat is niet mijn probleem daar hij ineens mij een klap op hef gezicht gaf op mijn oor wat gelijk begon te bloeden hij liep gelijk naar zijn bus een stapten in waar ik naar zijn bus ben gelopen en zijn zij spiegel stuk sloeg pagegier kant waar hij vol gas er vandoor ging heb direct politie gebeld die kwamen en zijde dat hij zelf al naar de politie was gegaan en het voorval al gemeld had . hij was al naar depot gereden en had zijn pakjes wat in de bus lag daar achter gelaten ivm dat hij naar de dokter moest voor zijn hand na te kijken die was dik geworden ik zelf bent naar de dokter geweest alles schoon gemaakt moest het in de gaten houden schade bril kapot en hooft pijn. Fijn zo een pakket bezorger

Gewenste Oplossing:

Heb zojuist contact gehad per telefoon. DHL neemt contact met me op . Had een goed luisterend oor van een medewerkster.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedemorgen, Jeetje wat een verhaal en wat erg om te horen dat de bezorger en u tot fysiek geweld zijn gekomen, dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling! Goed dat u de politie heeft ingeschakeld. Wij willen hier uiteraard ook een klacht voor doorzetten! Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Dante Riepe

8 maanden geleden - 3satl871520138 Dit is het nr

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juni 2023 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat mijn collega dit verder voor u heeft opgepakt en met u in contact is.
Mocht u nog vragen hebben reageer dan gerust!

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Dante Riepe