Mijn Klacht:
Ik zou een pakket ontvangen, en volgens DHL T&T is deze netjes afgeleverd. Echter ikzelf heb niets mogen ontvangen, ook bij de buren was niets bekend. Klacht ingediend en dan wordt er doodleuk vermeld “U moet bij de verzender zijn”. De verzender kan aantonen dat DHL het pakket in ontvangst heeft genomen, dus DHL maakt de fout NIET de verzender. Nu dus ook maar de verzender in kennis gesteld en hopelijk gaan deze de juiste actie uit zetten en NOOIT meer met DHL in zee.
Waarde betrof rond de €35,00 niet veel maar toch wat.
Gewenste Oplossing:
Als DHL eindelijk eens toegeeft dat zij fouten maken en de personen welke hiervoor verantwoordelijk zijn DUMPEN. Ook wil ik gewoon mijn zending ontvangen.

