Mijn Klacht:
4 nov pakket aangemeld
5 nov afgegeven aan service punt
10 nov ontvanger meld dat zij bericht heeft gehad van DHL: Pakket retour naar verzender zonder opgave reden. Stelt verzender hiervan op de hoogte
16.00 Verzender neemt contact op met DHL. Waarom krijgt verzender geen bericht over retour.
DHL kan geen uitleg kan geven over retour.
Klacht kan je aan mij doorgeven. Credit aanvragen over gemaakte kosten.
16.30 Ontvanger krijgt bericht dat het pakket om ca. 19.30 wordt afgeleverd
17.00 Zonder opgave heeft DHL het pakket bij verzender voor de voordeur gelegd
17.15 Ontvanger belt verzender dat zij bericht heeft gehad dat het pakket door de brievenbus is afgegeven bij verzender!!!
11 nov Ontvanger meld klacht bij DHL. Ze kunnen niets doen en ze moet maar contact opnemen met verzender.
Gewenste Oplossing:
Meedenken met klant voor een oplossing
Genoegdoening over kosten en geïnvesteerde tijd
Luisteren naar klant want je loopt nu tegen een muur
