Klacht: Geen reden en klantonvriendelijk

Ad32 op 14 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 nov pakket aangemeld
5 nov afgegeven aan service punt
10 nov ontvanger meld dat zij bericht heeft gehad van DHL: Pakket retour naar verzender zonder opgave reden. Stelt verzender hiervan op de hoogte
16.00 Verzender neemt contact op met DHL. Waarom krijgt verzender geen bericht over retour.
DHL kan geen uitleg kan geven over retour.
Klacht kan je aan mij doorgeven. Credit aanvragen over gemaakte kosten.
16.30 Ontvanger krijgt bericht dat het pakket om ca. 19.30 wordt afgeleverd
17.00 Zonder opgave heeft DHL het pakket bij verzender voor de voordeur gelegd
17.15 Ontvanger belt verzender dat zij bericht heeft gehad dat het pakket door de brievenbus is afgegeven bij verzender!!!
11 nov Ontvanger meld klacht bij DHL. Ze kunnen niets doen en ze moet maar contact opnemen met verzender.

Gewenste Oplossing:

Meedenken met klant voor een oplossing
Genoegdoening over kosten en geïnvesteerde tijd
Luisteren naar klant want je loopt nu tegen een muur

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat er op dit moment nog geen gewenste oplossing voor u is. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Ad32

10 maanden geleden - 3SDFC0459157778

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 november 2022 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht voor u doorgestuurd naar onze Cityhub en ga er vanuit dat dit niet meer zal gebeuren. Ik wil u adviseren om een nieuw label aan te maken en voor het label waarmee u uw zending in de eerste instantie heeft verstuurd restitutie aan te vragen. Dit kan via de volgende link: https://dhlparcel.nl/nl/consument/restitutie-aanvragen.

Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
Leonie

Ad32

Heeft op 14 november 2022 om 18:56 geantwoord

Het probleem wordt weer bij de verzender gelegd

Alle klachten die gemeld zijn door Ad32