Klacht: Geen pakketten van DHL

Uzziel op 21 maart 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik spring echt uit mijn vel voor de zoveelste keer. Hele dag zitten wachten en dan een app dat de bestelling morgen wordt afgeleverd bij een servicepunt. De arrogantie van zo’n app, druipt er gewoon van af.
Zo gaat het iedere keer en niet alleen bij mij:
1. berichtje in app zending wordt geleverd tussen …… en ……
2. even later, tijd wordt gespecificeerd levering tussen ….. en …. uur
3. weer wat later, bezorger onderweg, over 1 kwartier zijn we bij u
4. dan rond de tijd dat ze zouden komen, appje helaas vertraagd, we komen later
5. dan een appje als de tijd is verstreken, we hebben elkaar gemist, wordt morgen bij servicepunt afgegeven. Terwijl ik de hele dag thuis heb zit te wachten en geen DHL heb gezien!
Dit is al de zoveelste keer, ik denk dat ze geen zin hebben om een trapje op te lopen of het adres is niet te vinden. Welke navigatie gebruikt DHL eigenlijk?
Track en Trace van vandaag 3SHM00004798436
Dit moet opgelost worden en niet alleen voor mij, er wonen hier (Draaiom Nijmegen 6545) meer mensen (116 adressen) die nooit pakketjes ontvangen van DHL. Echt schandalig!
Ik hoop dat DHL dit nu eens oplost, heb al vaker aan de bel getrokken.

Dat er serieus naar gekeken wordt door DHL en er een einde komt aan onnodig wachten en een dag later het pakket zelf moeten ophalen. Navigatie problemen of luiheid/laksheid, ik weet het niet!
Maar een oplossing moet er komen, er zijn meer adressen de dupe van de houding van DHL.
Je kunt ze bellen maar dan krijg je standaard antwoorden en ik vertik het om met een chatbot hierover in discussie te gaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 maart 2024 om 08:24 geantwoord

Goedemorgen,

Dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u vaker onterecht niet thuis bent gemeld, mijn excuses hiervoor. Ik heb de klacht voor u doorgezet onder casenummer 25434161. De klacht is voor u doorgezet naar de Cityhub, en wordt hier opgepakt met onze koerier. Mocht het in de toekomst opnieuw voorkomen dat u onterecht niet thuis wordt gemeld, kunt u het beste opnieuw contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan het boven genoemde casenummer doorgeven, zodat u kan aantonen dat u hier al eerder een klacht voor heeft ingediend.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annika
DHL eCommerce E-Care.

Uzziel

Heeft op 01 juni 2024 om 16:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Deze klacht is nog steeds niet opgelost. Even, heel even, leek het goed te gaan, maar helaas gaat het weer hetzelfde als hierboven vermeld. Berichtje met de levertijd, wachten, berichtje over 15 min zijn we er, dan een berichtje dat ze vertraging hebben maar nog wel komen en dan op het moment suprême krijg je een bericht dat je niet thuis was en het pakket naar een DHL servicepoint gaat. Je springt dan echt uit je vel en dan staat er ook nog een optie op de app om de bezorger een schouderklopje te geven!! Wat een arrogantie!! Als je pech hebt en dit gebeurd op een vrijdag, dan kun je wachten tot je het dinsdagmiddag kunt ophalen. Of het nou een klein of zwaar pakket is, of je verzendkosten hiervoor betaald hebt of niet, een service abonnement hebt of niet, HET MAAKT NIETS UIT!! DHL pakketdienst is ARROGANT en gaat SCHANDALIG met zijn klanten om. Ik word al onpasselijk als ik iets online bestel en je dan te zien krijgt dat DHL het gaat leveren! Ze willen gewoon dat je zelf, op de app, aangeeft dat je het wel ophaalt bij een servicepoint. Dan kunnen ze alle pakketten in één keer daar droppen, ik heb er al verhalen over gehoord!
Ik denk dat ik alle leveranciers die met DHL werken eens ga benaderen want zelfs de beloften die ze doen maken ze niet waar casenummer 25434161
Heb geen zin meer om hierover te bellen met de klantenservice want het enige wat ik daar hoor is dat ik geduld moet hebben, ppffff!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Uzziel