Klacht: geen pakket ontvangen

henryhaven op 30 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb iets besteld via internet , krijg een track en trace nummer ,volgens site dhl nummer fout ingeslopen , vandaag gebeld naar adres waar ik besteld heb ,die zij dat ik niet thuis was ,dat was ik wel ,dezelfde dag nog 2 pakketen ontvangen.dit is de zoveelste keer dat ik tervergeefs op dhl zit te wachten ,was de chauffeur naar het strand ,doe de pakjes er maandag wel bij volgende keer zoek ik wel verder op internet of die wel een betrouwbare pakketdienst in de armen heeft genomen, als ik weer iets bestel dit is de zoveelste keer al, balen zonde van de wacht tijd had ik beter kunnen gebruiken ,ik hoop dat maandag niet de zelfde chauffeur langs komt want die scheld ik de pestpokke

Gewenste Oplossing:

excuses chaufeur en u als bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uit mijn gegevens blijkt dat de bezorger afgelopen zaterdag bij u is langs geweest maar u toen niet thuis getroffen heeft. Daarom is de levering doorgeschoven naar gisteren en volgens mijn gegevens is het pakket afgeleverd.

Ik zie dat er nog een pakket naar u onderweg is en deze zal vandaag voor het eerst bij u worden aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door