Klacht: Geen pakket bezorg: eerst niet thuis zogenaamd en nu is de rit niet gereden.

Dianne Ofman op 18 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 14 juli zou ik tussen 2 en 6 uur een pakket krijgen van de Lidl. Echter keek ik op mijn track en trace en was ik volgens de bezorger niet thuis. Dat is wel heel apart omdat ik gewoon boven was en geen papier in de bus aan trof dat de bezorger mij gemist had. De eerst volgende bezorgdag was dus maandag. Ook nu wéér tevergeefs gewacht op een pakket dat niet komt. Ja, het gaat nog steeds om het Lidl pakket. Met de DHL gebeld, en mevrouw deelde mij mede dat de gehele rit niet was gereden…. Hoe kan dat?! Nu hopen we maar dat het pakket morgen ligt bij een DHL Parcel punt…..

Gewenste Oplossing:

Een compensatie van de dagen dat ik vrij heb genomen. En een welgemeend excuus!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste mevrouw Ofman, Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat vervelend om te vernemen dat u inmiddels al enige tijd op uw pakket wacht. Graag verneem ik uw volledige adresgegevens en het track- en trace nummer van uw pakket, zodat ik de zending kan bekijken. Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, Vivian DHL Parcel (Netherlands) B.V. Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb inmiddels met de Lidl gebeld en zij hebben er ook een klacht van gemaakt. Het pakket is toch nog om 20:30 uur gebracht. De bezorger had nog meer pakketten mee in zijn handen voor andere klanten. Bij deze is mijn pakket dus afgeleverd, maar ik zou graag zien dat jullie de bezorgtijden zo snel mogelijk aanpassen als dit niet lukt in die tijd. Zo voorkom je dat mensen onnodig zitten te wachten op een pakket dat niet komt. Met vriendelijke groet, Dianne Ofman

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juli 2018 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ofman,

Bedankt voor uw reactie. Goed dat u het ook even bij de Lidl heeft gemeld. Het is momenteel erg druk bij ons en wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk binnen de tijdvakken te leveren, helaas lukt ons dit niet altijd. Mijn excuses daarvoor. Ik zal uw feedback ook zeker meenemen en intern doorspelen. Dan wens ik u tot slot veel plezier met uw zending.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Dhl Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door