Klacht: geen levering en onjuiste informatie

peterdenhoed op 06 juli 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zondag 1juli bestelling gedaan die dezelfde dag aangeboden is aan DHL.
pas volgende dag komt in de loop van de dag de melding dat er een pakket ontvangen is en dat er dinsdag bezorgd gaat worden (eigenlijk al een dag te laat dus) Vervolgens dinsdag van 14.00 tot 18.00 tevergeefs gewacht. pas om 17.48 komt er een mail dat de bezorger onderweg is….nooit langsgekomen terwijl ik 100% zeker steeds aanwezig was. uiteindelijk in de avond online de melding dat de ontvanger niet thuis was. ONZIN! volgende dag zelfde verhaal. volgende dag levering ingezet tussen 18.00 en 21.00. weer geen DHL.
wat een prutsers!
Advies: doe geen zaken met DHL!! onbetrouwbaar. je zal maar iets met spoed nodig hebben…..

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn geweest als er maximaal één maal uitstel was geweest en ik een fatsoenlijk bericht had gekregen met betrekking tot het niet kunnen leveren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 juli 2018 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Erg spijtig te lezen dat het zo gelopen is. Mijn excuses hiervoor ten eerste. Ik zie dat wij de zending afgelopen maandag hebben ontvangen en gesorteerd. De zending is vervolgens dinsdag in levering gegaan. U geeft echter aan dat er niemand langs is geweest. Wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ik zal hier dan ook een interne melding van maken. Dan is het vervolgens ook nog zo dat er zich een overmacht situatie heeft voorgedaan.

Vandaag staat de zending ingepland tussen 18.00 - 21.00. Ik ga er vanuit dat het vandaag wel goed moet komen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nikki
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

peterdenhoed

Heeft op 06 juli 2018 om 23:30 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

gisteren en vandaag is er wederom niet geleverd...….
onvoorstelbaar!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - overigens ook spijtig dat DHL niet ingaat op het feit dat er gemeld wordt dat er niemand thuis was terwijl er wel degelijk continu iemand aanwezig geweest is. Ik noem dat liegen en dat maakt DHL tot een onbetrouwbare partner!

Alle klachten die gemeld zijn door