Klacht: Geen informatie

countdown93 op 27 januari 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 18 januari iets besteld vanuit Duitsland, welke met Deutsche Post/DHL is verzonden.

Op vrijdag 25 januari wordt de Track&Trace van DHL geüpdated met de melding dat er bezorgd werd maar niemand thuis was. Dit is onmogelijk aangezien er die dag wel 1 iemand thuis is geweest. Geen briefje in de brievenbus, helemaal niets. Prima, vandaag 26 januari weer een poging. Opnieuw om 11:41 een melding dat er iemand is langsgeweest, maar niemand thuis was. Opnieuw raar, aangezien de hele familie thuis was. Nu staat er ook bij dat het pakket gereed staat om opgehaald te worden. Probleem: weer geen briefje ontvangen dus ik weet ook niet waar ik het moet ophalen.

Ik ben alleen tevreden indien Selektvracht aangeeft bij welke ophaalpunt ze het pakketje hebben afgeleverd.

Tot die tijd zal ik moeten afwachten.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 januari 2013 om 16:23 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat de ontvanger het betreffende pakket imiddels in ontvangst heeft mogen nemen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door