Klacht: Geen bezorging

SEM2023 op 06 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben zakelijk materiaal wat mee naar het buitenland meemoet de 27e Dec 2022 binnen Nederland laten verzenden naar een ander adres binnen Nederland maar vandaag op de 5e Jan 2023 wordt ons steeds belooft dat het naar een DHL punt wordt gebracht tot onze ongenoegen blijft het materiaal wat as weekend mee moet naar het buitenland steeds in de bus van de bezorger zitten en vervolgens weet de DHL niet waar de bezorger uithangt.. Na 4 x telefonisch contact hebben wij nog het materiaal niet tot frustratie alom omdat het mee moet… Onbegrijpelijk

Gewenste Oplossing:

Dat wij vandaag horen waar deze bezorger uithangt met onze dure spullen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. We kijken graag met u mee wat er aan de hand is. Heeft u een zendingsnummer dat begint met 3S, JVGL, JJD, JUN etc? Hartelijke groet, Imane DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht SEM2023

1 jaar geleden - waybill nummer 4414091975

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 januari 2023 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mijnheer Elzinga,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Aan de hand van het waybillnummer is op te maken dat uw pakket via DHL Express wordt verstuurd. In dit geval van spoed, raad ik u aan om contact op te nemen met de afdeling Express. https://www.dhlexpress.nl/en/contact.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-Care

SEM2023

Heeft op 06 januari 2023 om 12:21 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Het is niet Parcel maar express en die hebben het nog steeds niet geleverd het is diep triest. Je loopt al een week met stress of het pakket er voor mijn vlucht is anders gaan we maar een schade claim indienen. Het is niet anders.

Alle klachten die gemeld zijn door SEM2023