Mijn Klacht:
Ik zou vandaag mijn pakket krijgen. Wat ik echt nodig had, want het is een verjaardagscadeau. Zou tussen 2 en 6 bezorgd worden. Heb ik 2 uur thuis zitten wachten. Langer kon helaas niet moest ik zonder cadeau naar de verjaardag 2 straten verder. Ik had netjes een briefje voor de bezorger op de deur gedaan met dat hij me even kon bellen. Dat ik er gelijk aan kom of dat hij het daar kon brengen. Of anders bij de buren bezorgen. Had ik ook al aangegeven dat dat mocht bij het doen van mn bestelling. Nu kom ik thuis. Niks van dhl gehoord. Geen briefje, telefoontje niks. Kijk ik op mijn mail. Staat er dat ik er niet was en dat het morgen weer word aangeboden. Ik ben best pissig hier over. Je doet er zelf alles aan om bereikbaar te zijn. Maar er kan nog niet eens een briefje door de bus gegooid worden. Heb zelf het idee dat er helemaal geen bezorger hier is geweest. Hoop dat dit serieus word genomen. Niet netjes dit.
Mvg. Mandy wolff
Gewenste Oplossing:
Indien het netjes bezorgd was. Of er even telefonisch contact opgenomen was Door de bezorger .

