Klacht: Geen bezorger, wel gemist?

op 12 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden heb ik een klacht ingediend bij DHL. Ik kreeg namelijk een e-mail dat de bezorger mij gemist had, maar ik was heel de dag thuis ‘en er lag geen kaartje in de bus. Grappig feitje, bij een kennis iets verder op precies hetzelfde verhaal! Ik kreeg van DHL een auto-reply dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen. Nooit wat van gehoord! Een week later (vorige week) via Facebook DHL dit gemeld, je raad het al, weer niks gehoord. Fijn om te weten dat je als vlo in de pels wordt behandeld als je geen groot bedrijf bent.

Gewenste Oplossing:

Na excuses en een zeer gegronde reden waarom de bezorger liegt en ik genegeerd wordt. En geen standaard riedeltje, daar ben ik iets te bijdehand voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bibi666

4 dagen geleden - De eerste klacht in nog niet eens opgelost en het gebeurt weer! We hebben je gemist.... Ik ben er helemaal klaar mee!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2019 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u vaker problemen heeft met het geleverd krijgen van uw pakketten, omdat er onterecht niet-thuis meldingen worden gegeven. Ik snap helemaal dat u dit zat bent.

De beste manier die wij hebben om dit op te lossen is door het met de betrokken bezorger op te pakken. Ik zie dat dit voor de meest recente zending al is gedaan aan de hand van uw telefoontje. Dit wordt momenteel dus intern al opgepakt.

Ik heb er vertrouwen in dat u spoedig verbetering opmerkt.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 juli 2019 om 12:28 geantwoord

Ik moet maar \"geloven\" dat er actie wordt ondernomen. Maar dit is echt een standaard template antwoord zonder emotie, compassie en ik mis vooral excuses. Niet alleen de bezorgers maar ook het klachtenteam mag bijgeschoold worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibi666