Klacht: Geen bericht dat pakket bij service point geleverd werd

op 01 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

28 mei heb ik een bestelling geplaatst op SHEIN. Bestelnummer: JVGL06047542748743485072
Hier heb ik nooit bericht over gehad of ook maar een track en trace code van mogen ontvangen. Nu ruim één maand later ben ik zelf gaan zoeken.

Het blijkt dat mijn pakket 25 juni bezorgt is. Ik heb hier niks over ontvangen of een brief gehad dat ik het pakket kon ophalen bij een service point.

Blijkt nu dat mijn pakket bezorgd is bij:
WORLDTECH NEDERLAND BV.
2153 PL Nieuw Vennep.

Ik vind deze service zeer spijtig. Als ik dit geweten had, had ik mijn pakket netjes opgehaald. Door gebrek aan communicatie heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

Ik ben tevreden wanneer het pakket opnieuw wordt bezorgd of zij de kosten van het pakket vergoeden.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2020 om 12:53 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Deze zending is door BPost geleverd op één van hun punten op 9-6. De zending is daar nooit opgehaald, en BPost heeft het pakket vervolgens weer retour gestuurd op 24-6.

Als u geen bericht van uw lokale vervoerder heeft gehad dat het pakket binnen was dan spijt me dat. Helaas kan ik u hier alleen zeker nu geen oplossing meer voor bieden. Het pakket is retour onderweg naar de verzender. Dat is niet te stoppen.

Ik raad u aan om voor alle vervolgstappen contact op te nemen met uw verzender. Die kan u hier het beste mee helpen.

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door IMHI