Mijn Klacht:
Ik voel me behoorlijk intimideert door DHL. Ondanks dat ik geen barcode en/of verzendcode kreeg toegestuurd, werd er door DHL gesuggereerd dat de code wel was verstuurd en waarschijnlijk in mijn Spam map terecht was gekomen. Had ik de code toch niet ontvangen? Dat kon ik alsnog mijn geld terugvragen via een restitutie formulier. Het moet niet gekker worden, want er is iets niet goed met het aanmeldsysteem van DHL, maar de klant krijgt de zwarte piet toegestuurd, die mag via een intimiderende procedure hun geld terugvragen. Het paard achter de wagen zetten zeg maar.
Ik heb alsnog mijn pakket verzonden, maar nu via post.nl, binnen 30 seconden was de verzending een feit, met barcode en tracktrace code.
Gewenste Oplossing:
DHL moet niet de klant opschepen met fouten die hun verzendsysteem maakt. Het is nogal intimiderend te vernemen dat de code waarschijnlijk in de spam map is terecht gekomen en dat de niet ontvangen code wel degelijk is verstuurd en ontvangen. Als DHL klantvriendelijker wordt en zelf hun problemen oplossen in plaats dat naar de klant te verplaatsen, dan zou dat wel prettig zijn!
