Klacht: Gedrag van uw chauffeur(s)

op 14 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,
Doorgaans zie ik dat uw chauffeurs een gestrest rijgedrag vertonen zeker ook in de woonwijken.
Nu was het vanmiddag te gek.
Vanmiddag rond 14.45 reed ik op de A29 richting Rotterdam in de file met een snelheid van 88kmu en zie in mijn binnenspiegel dat een DHL Sprinter achter mij enorm zit te kleven.
Ik zie alleen zijn koplampen en een Mercedes ster op de grille, zo kort zat hij achter mij.
Gelukkig ging men voor mij harder rijden dus ik maak mij uit de voeten om de man af te schudden maar dat lukte niet.
Uiteindelijk reed ik 130km maar de man bleef ook met deze snelheid even kort achter mij op mijn bumper hangen.
Ik werd er bang van want met deze snelheid en met een gat tussen ons van 5 meter is levensgevaarlijk.
Ik zag een gat tussen de vrachtwagens en ben daar maar ingedoken.
En wat zie ik: de man sluit bij de volgende auto aan met dezelfde afstand en die liet zich heel snel van de wegdrukken.
De chauffeur heeft weinig tot geen verstand.
Beslist ook geen beste reclame voor uw bedrijf.
Het kenteken van de auto is : V-366-PB.
Mag aannemen dat u deze man aanspreekt op zijn wangedrag.
Hartelijk dank
Mvrr.
A.Borst

Wangedrag chauffeur(s)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 november 2019 om 12:49 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Hier schrik ik zelf ook van. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Ik heb er direct melding van gemaakt bij de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze zal hier dan ook op worden aangesproken. Mijn excuses hiervoor.

Bedankt voor de duidelijk en volledige melding!

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
Nikki
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aborst