Mijn Klacht:
Dit is de derde keer dat dhl claimde dat ik niet thuis was terwijl ik heel de dag op hun had zitten wachten. Geen briefje geen bezorger gewoon niets! Wel konden ze wijzigen op de track and trace link dat ik niet thuis was. Het is triest werkelijk het geeft mij geen zin om te bestellen wanneer ik dhl zie als bezorger. Met selektvracht en postnl heb ik totaal niet zulke problemen gehad. Ik ben ontzettend teleurgesteld want dit beperkt mijn keuzes. Dhl is een schande!!!
Gewenste Oplossing:
Dit valt alleen opgelost te worden wanneer dhl echt zijn afspraken nakomt!! Als ik vandaag bestel en morgen mijn pakket verwacht moet het ZO ZIJN KLAAR! Het begint zo frustrerend te worden , aan de telefoon tekeer gaan met een dhl telefoniste heeft totaal geen zin want de bezorger is de probleem en na klachten is hij NOG STEEDS in dienst en doet nu nog hetzelfde serieus?!

