Mijn Klacht:
Tussen 14:00 en 18:00 zou mijn pakketje van Douglas bezorgd worden. Vervolgens kijk ik om 15:45 uur naar buiten en zie daar een bezorger van DHL uitstappen met het pakketje van de Douglas. Hij loopt 3 meter, stopt vervolgens, draait zich om en loopt weer terug. Hij stapt daarna in zijn auto en rijdt weg!! Kijk ik op mijn track & trace, staat er: geadresseerde niet aanwezig. Ik heb gebeld naar DHL en die kunnen vervolgens niks doen, en morgen doen ze een nieuwe poging om het pakketje te bezorgen. Ik vind dit echt belachelijk, en ik baal hier goed van om het zo even netjes uit te drukken!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de bezorger gewoon netjes het pakketje aflevert!

