Klacht: Foute bezorgingen

merouan op 06 januari 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/ mevrouw

Er wordt iedere keer gebeld bij mij en dan wordt het pakketje beneden gegooid in de hal omdat iedere keer de bezorger geen zin om naar boven te gaan. Voordat ik de deur opendeed was de bezorger al weg en stond het pakketje van de buren beneden terwijl ze 4 hoog wonen. Dan wordt er iedere keer een kaartje gezet bij de buren dat ze het pakketje bij mij kunnen halen. Terwijl ik het pakketje niet heb ontvangen. Het is heel vervelend dat er iedere keer gebeld bij me wordt en dan rent de bezorger naar zijn busje omdat hij geen zin om 4 hoog te gaan. Ik krijg hiermee gedoe met mij buren en vele irritaties. Ik heb de kenteken en tijd van de bezorging de kenteken is vrt-36-d en werd bezorgd om 13:30.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet dat er bij mij gebeld wordt als de pakketje niet van mij is. En helemaal niet wegrennen en pakketje in de hal zetten en een briefje bij de buren dat het pakketje bij mij is.

Kortom betekent het dat de bezorger geen zin heeft om 4 hoog te bezorgen waardoor de werk niet bij hem past.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie en ik snap dat u dit wilt melden. Ik heb het kenteken opgezocht in ons systeem maar helaas wordt dit kenteken niet herkend. Kunt u aangeven op welke dag dit is gebeurd? Dan zet ik een klacht door naar de CityHub aan de hand van uw adres en datum. De CityHub kan dan achterhalen welke bezorger die dag de route reed. Alvast bedankt. Hartelijke groet, Imane DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht merouan

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat raar dat je op kenteken niet kan weten welke route een bezorger heeft gereden. Woensdag 4 januari om 13:30 aan de oranjeboomstraat 254a.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 januari 2023 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw aanvullende informatie.

Helaas heeft de adressering niet een chauffeur laten zien op dit adres rond 12.30 uur.
Mocht eenzelfde situatie zich voordoen, raad ik u aan om een pakketnummer te vinden op het label onder de barcode om zo de chauffeur te kunnen traceren. En deze dan door te geven. Uiteraard is dat ook mogelijk via onze eigen kanalen als live chat of telefonie.https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Mijn excuses dat ik u op dit moment niet van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door merouan