Mijn Klacht:
Beste lezer,
Ik heb een factuur ontvangen waar ik vraag over heb. Ik heb daarover gebeld en na 2 weken heb ik per e-mail een reactie ontvangen maar ik heb er nog steeds vragen over. Ik heb toen gebeld maar de dame kon geen antwoord geven, ik moest een reply sturen op de mail. Ik kan volgens deze dame niet telefonisch met iemand hierover praten.
Toen ik zei dat ik dat allemaal niet zo prettig vond, kreeg ik lange en geiririteerde preek over de dienstverlening van DHL. Ik kwam er niet meer tussen.
Ik ben niet tevreden over 5 zaken.
1. het duurde 2 weken voordat ik een reactie kreeg
2. het antwoord was zo DHL technisch dat ik niet veel van begreep
3. de dame aan telefoon was niet erg klantvriendelijk
4. ik kan niet telefonisch met iemand spreken dat is erg onhandig aangezien degene die per mail gereageerd heeft een taalgebruik hanteert die ik niet kan volgen
5. het is allemaal bureaucratisch. ik heb slechts paar kleine vragen en daar gaan dan 2 telefoongesprekken en 2 mails over en dan is er nog niks duidelijk. Het hoeft echt niet zo lang te duren.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag kort en telefonisch een paar vragen stellen over de factuur met degene die er verstand van heeft. Ik denk dat we er zo uit zijn.