Mijn Klacht:
DHL medewerkers hebben nogal de neiging om naar een verkeerd adres te rijden, we krijgen met regelmaat melding dat ze zijn geweest en we niet thuis waren, terwijl er de hele dag iemand thuis was.
Of het pakket is bij een willekeurige buur is afgeleverd en geen melding van waar, dan moet je maar hopen dat een buurman je pakket komt brengen.
Of zoals vandaag opnieuw, de medewerker geeft aan dat we het pakket gewijgerd hebben, terwijl hij hier niet aan de deur is geweest.
Deze problemen komen alleen voor bij DHL parel, maar daar verstuurd het merendeel van de webwinkels mee.
Waarom is het voor bezorgers zo moeilijk om een pakketje op de juiste plaats te bezorgen? PostNL doet het wel keurig elke keer.
En de klantenservice is vervolgens nooit te bereiken, wil je fatsoenlijk iemand spreken kost het je nog geld ook, terwijl je hun alleen wilt bereiken omdat zij je levering niet hebben geleverd, wat moet je bij DHL doen om fatsoenlijk service te krijgen?
Gewenste Oplossing:
Dat ze voortaan wel gewoon bezorgen, we willen niet elke keer opnieuw contact opnemen met de webwinkels om alsnog onze spullen geleverd te krijgen, we willen gewoon dat wat verzonden wordt ook bij ons thuis aangeboden wordt. Zo moeilijk zou dat toch niet mogen zijn?
